Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Vizibilitate tuturor!

Sunt adeptul suprimării formelor fără fond cu precădere prin educație, viziune comună, focalizarea energiilor, obiectivism și foarte multă răbdare.

Gânduri despre oamenii ocupați. Nu am timp!

De îndată ce m-am întors în țară, mi-am continuat maratonul cu o primă zi de curs despre valorile și principiile agile pentru un client din S.U.A. Când am vorbit despre utilitate și valoare de business, acesta mi-a împărtășit rezultatul unei analize prezentate recent direcțiunii.

– Avem trei clase de cereri, spune CIO-ul:

  1. cele cu beneficii mari și imediate
  2. cele cu beneficii medii și pe termen lung
  3. ajustări minore, chestii pe care le facem ca să îmbunătățim pe ici pe colo

Am observat că primele două clase de cereri sunt cele mai puțin pregătite. Sunt vagi, nimeni nu se interesează în a da detalii pentru că acestea sunt și cererile realizate de cei mai ocupați oameni din companie. Ajustările minore sunt preluate de către echipa de analiză și sunt bine pregătite. Când ajung în backlog și echipele de dezvoltare își aleg cerințele pe care le vor incrementa, ele își selectează mereu ceea ce este pregătit, deci ajustările minore. Chestiunile care aduc cea mai mică valoare adăugată. Rareori ni se întâmplă să muncim la cerințele cu beneficii mari pentru că acestea nu sunt pregătite.

Mi s-a părut interesantă această capcană a oamenilor ocupați. Și este mare lucru să-ți dai seama că ai o problemă. Acum, direcțiunea lor negociază cu acești oameni ocupați să se creeze mai puține cereri și să nu-și mai ocupe timpul la 100% din capacitatea lor. Chestiunea asta îmi aduce aminte de Jeff Sutherland și aterizarea proiectului. Multe organizații sunt capabile să vină cu idei noi și să lanseze cereri și proiecte pe baza acestora. Dar puține sunt capabile să le ducă la bun sfârșit!

nu am timp

Cornel FătulescuDacă doriți să aflați mai multe despre mine, Cornel Fătulescu, sau proiectele în care sunt implicat, vă invit să mă descoperiți și ca Chief Platform Officer la Pentalog, să mă urmăriți pe Facebook, ca investitor la wanttolearn, să citiți unul dintre primele articole despre mine și să mă contactați urmând ghidul de pe pagina de contact.

Acest articol a fost citit de 2753 ori