De îndată ce m-am întors în țară, mi-am continuat maratonul cu o primă zi de curs despre valorile și principiile agile pentru un client din S.U.A. Când am vorbit despre utilitate și valoare de business, acesta mi-a împărtășit rezultatul unei analize prezentate recent direcțiunii. – Avem trei clase de cereri, spune CIO-ul: cele cu beneficii mari și imediate cele cu beneficii medii și pe termen lung ajustări minore,…
Etichetă: discuție cu clientul
Discuție cu clientul
-A fost excelent cursul. Și noi care credeam că suntem agili. Acum îmi dau seama câte avem de schimbat. Vom începe cum ne-ai spus, de la valori. Întreaga firmă este agilă la voi? -Putem fi agili fără clienții noștri? -Corect. *** Multă energie pozitivă aici la Hanoi. Cin-Cin! Dacă doriți să aflați mai multe despre mine, Cornel Fătulescu, sau proiectele în care sunt…