„Super! a fost distractiv + informativ” sau „A fost un weekend câștigat!”, cam așa a arătat feedbackul general despre trainingul de Scrum de la Brașov. A fost o experiență deosebită, iar pentru mine, ca și formator, a fost un eveniment cu o puternică încărcătură emoțională reprezentând totodată și o încercare timidă de a crea mult râvnita comunitate IT la Brașov: agilehub.
Deși cursul de Scrum Gratuit îl pot considera un succes, lipsa unei suite la această inițiativă ar duce la o deschegare rapidă a embrionului AgileHub. Un eșec puțin probabil datorită rezonanței de care s-a bucurat evenimentul. Astfel, țin să vă spun că și alți formatori talentați și-au anunțat intenția de a se alătura inițiativei noastre de a asigura educație gratuită și de cea mai bună calitate IT-iștilor brașoveni. În egală măsură am fost încurajați să susținem încă o sesiune de Scrum la Brașov. Eu am îmbrățișat aceste solicitări și promit că voi anunța cât de curând calendarul cu următoarele sesiuni.
Și precum ar fi fost ciudat să vorbim de agilitate atâta timp cât nu am inspecta rezultatele și nu am adapta cursul de Srum cu scopul îmbunătățirii următoarelor sesiuni, chiar dacă poate sună tardiv pentru cei care s-au înregistrat deja, aduc câteva precizări referitoare la următoarea sesiune de training:
- căutăm un alt loc pentru a permite participarea a 30 de persoane;
- precum trainingul este dedicat comunității IT din Brașov, vom restrânge numărul cursanților din afara județului Brașov la maxim 5;
- vrem să formăm între 70 și 100 de persoane pe Scrum până la finalul anului;
- nu vom mai imprima materialele de curs decât pentru cei care își exprimă dorința prin intermediul formularului de înscriere;
- nu vom admite la un curs mai mult de 50% dintre participanți angajați la aceeași companie. Dorim crearea unei comunități IT, nu comunitatea IT a unei firme.
Săptămâna aceasta voi încerca să închid sesiunea de training trecută, printr-o ultimă serie de apeluri cu scopul rezolvării anumitor întrebări din formularul de feedback și voi începe apelurile telefonice cu toți cei înscriși în vederea completării, atât a câmpurilor absente sau opționale până acum din formular (oraș, companie, materialele de curs imprimate sau nu…) cât și de a valida detaliile de contact ale candidaților.
Sper că și următoarele serii de cursanți să fie cel puțin la fel de dedicați studiului și veseli precum reiese din pozele de mai jos. Până atunci, nu uitați să vă înscrieți completând ultima variantă de formular dacă nu ați făcut-o până acum.
Dacă doriți să aflați mai multe despre mine, Cornel Fătulescu, sau proiectele în care sunt implicat, vă invit să mă descoperiți și ca Chief Platform Officer la Pentalog, să mă urmăriți pe Facebook, ca investitor la wanttolearn, să citiți unul dintre primele articole despre mine și să mă contactați urmând ghidul de pe pagina de contact.Acest articol a fost citit de 2650 ori