În penultima mea seară la Hanoi m-am văzut cu Yoann și Ly, un cuplu tare simpatic cu care nu mai avusesem ocazia să vorbesc de foarte mult timp – normal, de când n-am mai fost în Vietnam. Dintr-odată, hohotele noastre au fost întrerupte de un zgomot pe fond muzical. Nu părea să fie muzică:
M-am întors în bar și l-am întrebat pe barman dacă astfel de manifestări au loc frecvent. Mi-a zis că tipul ăsta trece în fiecare seară pe acolo. De fapt, este marketing. La mică distanță de el sunt alte două persoane, pe care eu nu le-am observat, cu coșuri de gumă de mestecat. Oricum, mi s-a părut o metodă excelentă de a atrage atenția.
Vietnamul are talent
Dacă doriți să aflați mai multe despre mine, Cornel Fătulescu, sau proiectele în care sunt implicat, vă invit să mă descoperiți și ca Chief Platform Officer la Pentalog, să mă urmăriți pe Facebook, ca investitor la wanttolearn, să citiți unul dintre primele articole despre mine și să mă contactați urmând ghidul de pe pagina de contact.Acest articol a fost citit de 1732 ori