Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Vizibilitate tuturor!

Sunt adeptul suprimării formelor fără fond cu precădere prin educație, viziune comună, focalizarea energiilor, obiectivism și foarte multă răbdare.

Cum progresează lumea modei cu ajutorul inteligenței artificiale?

Cunoașteți articolul: „În curând cei mai frumoși oameni din lume ar putea să nu mai fie oameni”? Mi s-a părut un titlu inspirat și m-am gândit să-mi adaug și eu două-trei gânduri la el.

Dacă-mi urmăriți pagina de facebook, probabil că ați auzit deja de Shudu. Este ceea ce numim un model CGI (Computer-generated imagery). Are cont de instagram și-a făcut deja înconjurul lumii cu fotografiile ei. Aseară m-am uitat la un montaj de 5 minute, suficient pentru a înțelege cum Cameron-James Wilson, creatorul, o pregătește pe Shudu pentru sesiunile de fotografie.

Shudu nu este singurul supermodel virtual. Superstarul Lil Miquela este urmărit de 1.2 milioane de persoane și apare în topul celor mai influenți de pe internet. Și-uite așa Instagram-ul se va umple încet-încet cu modele CGI ca bermudaisbae sau perl. Apropo, bermudaisbae și Lil Miquela sunt prietene;) și au propriul venit. Singurul inconvenient este că sunt proprietatea cuiva. Ne putem întreba imediat dacă va mai fi nevoie de fotomodele, deși am putea să ducem gândurile mult mai departe: cât de mare va fi impactul în industria modei? Probabil că va fi printre acele industrii care se vor schimba radical. Vorbim de ceva timp despre haine imprimate 3d, materiale noi, haine conectate, ecologice, reciclate, ș.a.m.d, inovații legate de sinergia tehnologiei informației cu o altă industrie. Dar există inovații ce țin strict de lumea informatică, sunt prezente în piață și de care este simplu să profităm în afacerile noastre. Unul dintre cei mai interesanți mi se pare Looklet, care-ți permite să creezi propriile fotografii folosind fotomodelele predefinite. Preferatul meu este clo3d, soluție care-ți permite modelarea hainelor într-un studio virtual. Aceștia-s doar primii pași pe care inteligența artificială (din domeniul tehnologiei informației) și-i faci simțiți deja. Posibilitățile sunt nemărginite, în special când celelalte industrii vor progresa și ele suficient.

Și pentru că toate aceste inovații se vor extinde către orice înseamnă media, chiar și în industria filmului, mă gândesc să închid articolul cu Obama cel artificial. Pentru că este doar o chestiune de timp până când Lil Miquela sau Shudu vor putea ține în curând și interviuri sau să joace în filme.

 

 

Cornel FătulescuDacă doriți să aflați mai multe despre mine, Cornel Fătulescu, sau proiectele în care sunt implicat, vă invit să mă descoperiți și ca Chief Platform Officer la Pentalog, să mă urmăriți pe Facebook, ca investitor la wanttolearn, să citiți unul dintre primele articole despre mine și să mă contactați urmând ghidul de pe pagina de contact.

Acest articol a fost citit de 1355 ori