N-am reușit să vizionez „Jocul lui Ender”, dar cartea am devorat-o de îndată ce am deschis-o. O poveste fascinantă despre manipulare și îndeplinirea misiunii urmărind un plan. Copiii n-au avut nimic de spus în eliminarea gândacilor, și probabil c-ar fi găsit o soluție mult mai elegantă în rezolvarea conflictului dacă ar fi cunoscut măcar intențiile strategilor. Un exemplu elocvent despre serviciul pe care nu-l doresc nimănui, dar care promovează ideea de apartenență la un plan ambițios sau la un nume, desigur într-un interes motivațional-corporatist. Un nonsens naiv, care nu leagă suficient de strâns comportamentele dorite cu finalitatea atingerii scopului vizat. Viziunea, misiunea, obiectivele și valorile ar trebui să ancoreze noii angajați, acestea fiind complet absente în anunțurile și discuțiile de recrutare.
Recent m-am întâlnit cu un cunoscut care-a bătut din poartă în poartă în căutarea noilor oportunități:
-Cred că mă duc la X, pare interesant ce fac.
-Și ce fac?Mi-a înșirat tehnologiile folosite și câteva informații legate de organizarea proiectului.
-Dar care-i finalitatea produsului?
-Nu știu, dar clientul final este lider în Y. Oricum, nu cred că domnișoara de la HR mi-ar fi putut da mai multe detalii.
Lipsa viziunii și a valorilor care ne conduc pe noi în a face ceea ce facem ne poziționează ca executanți. Surprinzător că, cu puțin timp înainte, managerul aceleiași firme X, mi se plângea că angajații de azi nu sunt suficient de responsabili…
Găsiți mai multe detalii despre Cornel Fătulescu în categoria despre mine sau la pagina de contact – Cornel Fatulescu.
Dacă doriți să aflați mai multe despre mine, Cornel Fătulescu, sau proiectele în care sunt implicat, vă invit să mă descoperiți și ca Chief Platform Officer la Pentalog, să mă urmăriți pe Facebook, ca investitor la wanttolearn, să citiți unul dintre primele articole despre mine și să mă contactați urmând ghidul de pe pagina de contact.
Acest articol a fost citit de 1470 ori