Vizibilitate tuturor!

Sunt adeptul suprimării formelor fără fond cu precădere prin educație, viziune comună, focalizarea energiilor, obiectivism și foarte multă răbdare.

Marinari pentru o zi!

Pălărioarele de marinari purtate de dimineață aveau să anunțe marea aventură de după prânz.

Ne-am respectat ritualul de zi cu zi: micul dejun, plajă, dejunat, somn, program de seară. La nisip, împreună cu Daria, ne-am făcut alți doi prieteni: Horti și Ștefan. Din păcate nu mi-a trecut prin cap să imortalizez cât de frumos s-au jucat ei împreună. Dacă ar fi să mă rezum strict la activitățile lui Corneluș, bineînțeles că am început joaca prin a găti o ciorbiță, am testat noul camion al Dariei și excavatorul lui Ștefan și ne-am minunat împreună de moara de nisip a lui Horti – eu cel puțin nu mai văzusem așa ceva până acum.

marinari vacanță cornel fătulescu fatulescu

La amiază s-a decis c-ar fi bine să încercăm plimbarea cu iahtul după prânz, cu scopul de a nu lăsa chiar pe ultima sută de metri această aventură, sâmbătă fiind ultima noastră zi întreagă de concediu pe litoral. Cu chiu, cu vai am reușit să ne trezim la timp ca să fim duși în Portul Mangalia, unde urma să ne îmbarcăm pe iahtul „Poarta sărutului” pentru o călătorie pe traseul: Dana Poliției de Frontieră – Șantierul Naval 2 Mai – Dana Nave Militare – Port Limanu – Stațiunile Mangalia – Saturn – Venus – Cap Aurora – Jupiter – Neptun – Olimp cu eșuare la geamandură – Venus cu eșuare la geamandură.

marinari vacanță cornel fătulescu fatulescu marinari vacanță cornel fătulescu fatulescu marinari vacanță cornel fătulescu fatulescu

Excursia a început cu mici emoții pozitive și foarte mult entuziasm. Apogeul distracției a fost atins la ieșirea în larg. Un fel de trecere de la spart valurile cu colacul la spart valurile cu iahtul. Ce să zic?! Senzații diferite. La mai bine de o oră și jumătate de mers pe mare, când am văzut că abia am ajuns la plaja din secțiunea hotelului nostru și că mai avem cam încă pe atâta cale de făcut, ne-am posomorât amândoi. Noroc că doamna care ne-a vândut biletele ne-a servit cu niște sărățele să ne mai țină ocupați vreo 10 minute și c-am avut în borsetă un joc de întrebări pentru copii de la Dan, joc care ne-a ținut ocupați până la întoarcerea pe mal.

Odată ajunși la mal, am avut ocazia să admirăm fugitiv și faleza din Mangalia, care ne-a surprins plăcut prin simplitate și curățenie. Cu siguranță nu am văzut întregul orășel, dar în ciuda tuturor criticilor, cum c-ar fi mizerabil, nouă ni s-a părut chiar drăguț și curat. Tot la fel de agreabilă ni s-a părut și terasa la care am băut un suc și ne-a plăcut să vedem tinerii exersând kangoo jumps în aer liber.

Iar dacă toate astea nu ar fi fost suficiente, seara după cină, ne-am întors în parcul de distracții ca să tragem la țintă și să mai facem o tură de cinci minute cu avionul.

marinari vacanță cornel fătulescu fatulescu DSC_0231 marinari vacanță cornel fătulescu fatulescu

Și uite așa, aproape că a trecut și penultima zi de pe litoralul românesc, care s-a încheiat cu ascultatul poveștii „Ratatouille” la căști, ca să nu îl trezim pe Darius citind cu voce tare. Timpul a zburat mai repede ca oricând, ceea ce ne face să credem că indiferent ce s-ar întâmpla mâine concediul ăsta a fost poate chiar cel mai reușit.

PS: am găsit și un filmuleț despre plimbare cu iahtul „Poarta Sarutului”.

[embedplusvideo height=”200″ width=”300″ editlink=”http://bit.ly/16X2Ifp” standard=”http://www.youtube.com/v/pn6IktXaMYw?fs=1&hd=1″ vars=”ytid=pn6IktXaMYw&width=625&height=400&start=&stop=&rs=w&hd=1&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep7328″ /]
Găsiți mai multe detalii despre Cornel Fătulescu în categoria despre mine sau la pagina de contact.

Cornel FătulescuDacă doriți să aflați mai multe despre mine, Cornel Fătulescu, sau proiectele în care sunt implicat, vă invit să mă descoperiți și ca Chief Platform Officer la Pentalog, să mă urmăriți pe Facebook, ca investitor la wanttolearn, să citiți unul dintre primele articole despre mine și să mă contactați urmând ghidul de pe pagina de contact.