Ați auzit clienți care să se plângă că echipa lor nu înțelege prea bine specificul proiectului? sau că nu este suficient de implicată? Cu atât mai mult că atunci când vorbești cu echipa ea este surprinsă și neagă cu vehemență că ar fi fost ceva ce să nu fi înțeles? Dacă da, atunci vă recomand un exercițiu. Participați la una sau…
Etichetă: client
Câtă valoare aduce procesul nostru?
În continuarea articolului „Cât de performant este procesul? Value Stream Map”. Atât timp cât nu înțelegem cu toții același lucru prin valoare, sau valoare de business – din engleză: business value, ne este greu să îmbunătățim performanța sistemului. În Scaling Lean & Agile development, valoarea într-un proces este dată de suma acelor acțiuni sau gânduri care creează produsul și pentru care clientul…
Negocierea contractuală și regulile jocului
Trebuie să vinzi un proiect cu preț fix? Sau ai întrebări despre negocierea contractuală? Este important să conștientizezi regulile jocului.