În continuarea articolului „Diavolul este în detalii”. De ce avem nevoie de definiția unei cerințe finalizate am vorbit deja. La fel am vorbit și despre definiția unei iterații sau a unei livrări finalizate. Merită să mai zăbovim un pic asupra numărului de definiții. Este important de reținut că în ghidul Scrum este menționată o singură definiție atât pentru finalizarea cerințelor, cât și pentru finalizarea incrementului. Atunci…
Etichetă: definiția unei iterații finalizate
Planificarea proiectului
În continuarea articolului „Ce este factorul de concentrare?”. De îndată ce avem contextul iterației/sprintului putem trece la simularea bugetului și la estimarea datelor mai importante din calendar, conform ipotezelor agreate. Avem mărimea echipei, durata iterației/sprintului, factorul de concentrare și valoarea punctului relativ. Mai trebuie să știm totalitatea numărului de puncte estimate inițial. Date fiind estimările de mai jos: Categoria de efort Categoria de efort…
Definiția unei cerințe pregătite și alte definiții
În continuarea articolului „Definiția unei cerințe finalizate”. Până când echipa de dezvoltare ajunge să lucreze la o cerință, acea cerință trebuie să fie pregătită, conform exemplului din rolul tabloului kanban în comunitățile de interes. Dar când știm dacă o cerință este pregătită? Unele echipe obișnuiesc să-și îmbogățească definiția unei cerințe finalizate cu alte criterii pentru responsabilul de produs: Cerința descrisă în formatul User Story…